~welcome to my blog~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 9, 2010

Aktiviti Dalam Cuti

Salam semua..hari ni saya nk berkongsi sedikit mengenai aktiviti saya sepanjang cuti semester ni..bile dipikir-pikirkan balik, saya rasa saya telah melalui kehidupan yang agak membosankan sepanjag cuti ni.hehe..so, kat sini saya ade listkan perkara yang saya lakukan sepanjang cuti ni mengikut kekerapan..

1) Playing game (online /offline)
2) Watching movie
3) Wathing television (Love Project Runway Program)
4) Playing with my niece (no 4? oh, I'm really not a good auntie..hehe)
5) Help my mom with the gardening work (I think it is only 2-3 times this holiday..what a bad daughter..huhu)

Emm, rasanya semua tu je kot..lain2 perkara yang saya lakukan tiap2 hari mestilah makan, tido & buat kerja rumah (masak,kemas rumah dll)..
Membosankan tak? ye kot..tp xpela..cuti ada lagi 3 minggu ni..saya akan berusaha untuk menjadikan cuti kali ni lebih bermakna dalam masa yang masih ada ni..fighting!!

wanna share your experience to? let we hear bout it..
ok, see u next time..salam

No comments:

Post a Comment