~welcome to my blog~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 9, 2010

~Love My favourite Singer - Declan Galbraith~

Salam sejahtera..

nampaknye hari ni saya ada 2 post baru..da lama nk menulis mengenai Declan Galbraith sebenarnya, tp tah mcm mana leh lupa lak..kepada sesiapa yang belum mengenali beliau kat sini saya ada sertakan seeba sedikit mengenai profil diri beliau..


~Declan Glabraith~




Birth name Declan John Galbraith
Born 19 December 1991 (1991-12-19)
Origin Hoo St Werburgh, Kent, England
Genres Pop
Occupations Singer
Instruments Vocals, guitar, piano
Years active 2002–present
Labels Starwatch Music (2006 - 2008)
EMI (2002–2006)

Untuk pengetahuan korang, saya mula mengenali Declan melalui lagunya semasa kecil iaitu 'Tell Me Why'. memang meremang la bulu roma dengar lagu tu..syokkkk giler..mmg betullah apa yang peminat beliau labelkan beliau iaitu 'Suara Emas'..kalau x caya search la lagu tu ..kat bawah ni ada saya listkn beberapa lagu beliau yang memang best n semestinya tersenarai dlm lagu-lagu favourite saya..

  1. Tell Me Why
  2. An Angel
  3. Ego You
  4. Moody Blues (lagu ciptaan pertama Declan)
  5. I'd Love You To Want Me
  6. Tears In Heaven

Frankly speak, saya sebenarnya da jadik peminat no 1 Declan sekarang..haha..dah la comel, baik, suara dia da macam ade kuasa ajaib lak tu..best sgt2..kepada semua pembaca sekalian, meh sama2 kita mengenali penyanyi muda yang sangat berbakat ni..

Love You Declan!!!

No comments:

Post a Comment