~welcome to my blog~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 11, 2011

~Ramadhan Yang Mulia~

salam sume..salam Ramadhan, salam kemerdekaan =)

hmm, kekok lak rasenye nak menulis sekarang ni..maklumlah da 2 bulan saya x update blog ni..da lebih daripada sarang lelabah dah yang tumbuh hah..hehe..

sebenarnye saya bukannye xnak update, tp bz sikit la bukak sem baru ni..bak kate alvin dalam blognye ; nak bersin pon x sempat..huhu..gurau je la..x mgkin la smpai cmtu skli kn..anyway, di kesempatan ni saya nk ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak kepada semua umat Islam di seluruh dunia dan juga selamat menyambut bulan kemerdekaan..walaupun da lewat tp rasenye "better late than never" kn? kn?

emm, saya ade pengumuman juga nak buat dalam post nih..sy sekarang da duduk rumah sewa!!! (x tau la nada hepy ke terkejut ke ape..hehe)

so, itu juga turut menjadi reason kenapa saya berada dalam keadaan yang sangat bz sem ni..hmm, mcm la orang lain x duk umah sewa ye..hehe..tp yela kn, x penah lagi kot duk umah sewa cmni sebelum ni..sebelum ni tinggal dekat asrama jela..tapi disebabkan kepincangan dalam pentadbiran kolej kediaman institut, saya dan rakan2 yang lain telah membuat keputusan untuk tinggal di luar kolej kediaman atau dalam kata lainnye, duk rumah sewa la..

buttttt..now I'm home..horeyyy!!!
inilah first time dapat berbuka dengan family dekat kampung..sbb sebelum ni, last balik kg bulan Julai ari tuh..so, ape lg..seronok la dapat balik mggu ni..kawan2 sume mesti rasa hepy jugak kn kalau dapat berbuka dengan family masing2? kalau tak, x tau la saya nak cakap cmne..hehe

emm, rasenye sampai sini ajela entry saya kali ni ye..pada masa akan datang insyaAllah saya akan update lg blog saya ni..walaupun mungkin xde sape2 pon yang nak bace, tp saya still mcm ni je..relak sudah..hehe..ok la. c u later..salam..

2 comments:

  1. but now dah di rumah sewa semula.. hehehe :) selamat berSBE next week ye airul..

    ReplyDelete
  2. amna: yup, sekarang da ade kt umah sewa dah pon ); but ujung mggu ni nak balik umah semula kn?? hehehe

    ReplyDelete