~welcome to my blog~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 25, 2011

~MERDEKA !!!~

salam sume..tajuk cot cet saya pd hari ni adalah Merdeka..




emm, asenye hari kebangsaan kite lmbt ag nk smbut tp kenapa plak la entry sy pd akhir bln Mei ni bertajuk Merdeka ye?? jawapannya ialah hari ni saya da merdeka drpd exam akhir sem kali ini..yeay, seronoknye ase =)

setelah berhempas pulas stdy slme lebey 2 mggu (2 mggu je pon..haha), saya akhirnye telah mendapat kemerdekaan bg sem kali ni..hahahaha (sem ni je tau..)

tapi.........???
tapinye, masalah carik umah sewa tuk penempatan sem depan x settle ag );
pe
natnye ase nk pkir tntg umah sewa ni tau..kejap ejen tu kate kompem leh dpat, kejap x kompem pulak, kejap kompem balik, kejap x kompem plak..(ulang smpai 100 kali pon xkn habis cmni..hehe)

yg terbaru, ktorg ditawarkan sebuah rumah yang mula2 ktorg target mula2 berurusan dgn ejen tu dulu..apartmen lumayan, blok A, rumah no 5-??..tp ktorg kene tggu ptg ni tuk tau kptsnnye..nk tau sbb pe? sbb owner umah tu da jnji nk tunjukkn umah tu dkt someone yg berminat..so, klu dye reject umah tu brulah ktorg ber-7 ni diterima oleh owner tersebut..kalau sebaliknye pulak yg berlaku cmne ek?? adoiiiiii


ktorg skrg just mmpu berserah jela..da lme sbnrnye uruskn hal umah sewa ni..mcm2 mslh timbul..padahal org len sumenye leh settle cmtu je..cm sng je..(walaupon ssh jgk sbnrnye)


saya harap sangat owner tu leh bg ktorg menyewa kt ctu..saya da x larat lagi dah nk pikir pasal umah sewa ni..kalau ikut rancangan asal, sok da nk angkut brg msuk umah sewa sbb ktorg sume da nk balik sok..tp sbb da jadik cmni nk wat cmne ag kn..doa jela yg mmpu ktorg wat..(sayu gler)


emm, asenye da xde pe da nk citer..hope sume mndoakan agar kami mendapat tempat di hati owner umah tu (laen mcm je bunyiknye =) xde mksud laen la..just hrp sgt dye trima ktorg sbg pnghuni umah tu ptg ni jgk..huhu..


*terima kasih sy ucapkan kpd sume yg sudi menjenguk blog saya yang amat tidak menyelerakan ini..sy akn cube update blog ni selalu jika mase mengizinkan..


psss...selamat bercuti saya ucapkan kepada ssemua rakan-rakan seperjuangan yang menuntut di IPGM Kampus Pendidikan Teknik dan IPGM seluruh Malaysia..enjoy ur holiday =)

No comments:

Post a Comment